Sabtu, 20 November 2010

CERITA SEEKOR KUCING

CERITA bermula pada suatu malam yang disirami hujan...seekor kucing melepakkan diri di sebalik lipatan kotak
Pandangan kucing itu... seolah-olah mengatakan...meoww..meow....meow... maka..mengeowlah kucing tersebut....

meow..meow --> kejap..bagi aku duduk dulu..nak pose ensem2..kata sang kucing..maka duduklah si kucing mengatur langkah....
Ooopss..kejap..kejap-kejap... kaki gua lom touch up..kejap...kejap la..!!
ISK3~ Malu la I...kejap hooo tukang gambar...
Aiseh..gatal la pulak..Garu..garu dan garu lagi..hikhikhik~
Whoopss...jangan publish gambar gua garu...
Okeyh2..dah ready....dah siap macho...sila ambik gambar gua macho begini then sila kirim sama awek gua kat rumah sebelah okeyh....
WEKKK! hikhik..ini namanya aksi nakal....
Say Aaaaaaaaa.... oit... gua belum ready lagi aaaaa
HUH! gua blah la...anda tak reti nak menilai kehenseman gua...
Selamat tinggal..baibai....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.